نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ریاضی پدیدارشناسی تجارب معلمان در آموزش مجازی ریاضی به کودکان با نیازهای ویژه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 95-118]
  • آموزش زبان فارسی مطالعه پدیدارشناسانه استفاده از نرم‌افزار پرده‌نگار (پاورپوینت) در آموزش زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 55-75]
  • آموزش مجازی پدیدارشناسی تجارب معلمان در آموزش مجازی ریاضی به کودکان با نیازهای ویژه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 95-118]
  • آموزش همتایان بررسی کاربرد سیستم پاسخ کلاسی در یادگیری سیار: فراتحلیل کیفی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 87-104]

ا

  • اثربخشی بررسی و مقایسه میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت مجازی و حضوری معلمان بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 31-45]
  • احساس تعلق به مدرسه تأثیر روش تدریس به شیوه مشارکتی بر احساس تعلق به مدرسه و کیفیت کار گروهی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • اخلاق حرفه‌ای معلم بررسی اصول اخلاق حرفه‌ای معلم در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 39-56]
  • ادبیات فارسی مطالعه پدیدارشناسانه استفاده از نرم‌افزار پرده‌نگار (پاورپوینت) در آموزش زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 55-75]
  • اشتیاق شغلی بررسی رابطه رهبری اخلاق‏مدارانه مدیران با اشتیاق شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 71-79]
  • انگیزه تحصیلی شناسایی عوامل مؤثر بر روحیه شاد معلمان و تأثیرگذاری آن بر میزان یادگیری و انگیزه تحصیلی دانش‎ آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 73-86]
  • انگیزه درونی ارائه مدل ساختاری رابطه نابرابری انگیزه‌ها و فرسودگی شغلی با نقش میانجی انگیزه درونی در میان معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 35-54]
  • اولویت‌بندی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اثربخشی کارورزی در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 17-29]

پ

  • پدیدارشناسی واکاوی تجربیات زیسته دانشجویان از زندگی در خوابگاه‎های دانشجویی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]
  • پدیدارشناسی مطالعه پدیدارشناسانه استفاده از نرم‌افزار پرده‌نگار (پاورپوینت) در آموزش زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 55-75]
  • پدیدارشناسی پیامدهای تربیتی و رفتاری یادگیری به شیوه کلاس معکوس: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 77-93]
  • پرده‌نگار مطالعه پدیدارشناسانه استفاده از نرم‌افزار پرده‌نگار (پاورپوینت) در آموزش زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 55-75]
  • پیامد پیامدهای تربیتی و رفتاری یادگیری به شیوه کلاس معکوس: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 77-93]

ت

  • تأمل تبیین ضرورت تربیت معلمان حرفه ‏ای با استفاده از روایت ‏نگاری تأملی (ترکیب‌پژوهی شواهد تجربی) [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 81-102]
  • تجربه زیسته واکاوی تجربه زیسته مدیران و معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های طرح کارآمد (مدرسه توانمندساز) ارائه راهکارهایی برای غلبه بر چالش‌های آن [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 83-109]
  • تجربیات زیسته واکاوی تجربیات زیسته دانشجویان از زندگی در خوابگاه‎های دانشجویی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]
  • تدریس معلمان تأثیر روش تدریس به شیوه مشارکتی بر احساس تعلق به مدرسه و کیفیت کار گروهی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • تربیت رسمی و عمومی نگاهی تطبیقی به مبانی جامعه‎شناختی تربیت رسمی و عمومی سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد آدلری [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 51-63]
  • تربیت‌معلم مصورسازی شبکه موضوعی تولیدات علمی حوزه کارورزی معلمان: 1998-2022 [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 17-33]
  • تربیت معلم کارورزی در برنامه آموزش مهارت‎آموزان طرح استخدامی ماده 28 آموزش وپرورش؛ چالش‎ها و راهبردها [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 57-72]
  • تربیتی پیامدهای تربیتی و رفتاری یادگیری به شیوه کلاس معکوس: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 77-93]
  • ترکیب‌پژوهی تبیین ضرورت تربیت معلمان حرفه ‏ای با استفاده از روایت ‏نگاری تأملی (ترکیب‌پژوهی شواهد تجربی) [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 81-102]
  • تعامل بررسی کاربرد سیستم پاسخ کلاسی در یادگیری سیار: فراتحلیل کیفی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 87-104]
  • تعلیم و تربیت بررسی اصول اخلاق حرفه‌ای معلم در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 39-56]
  • توسعه‌ حرفه‌ای مروری بر تجربیات جهانی پیرامون کارورزی بین‌المللی دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • توسعه ‎حرفه‌ای تبیین ضرورت تربیت معلمان حرفه ‏ای با استفاده از روایت ‏نگاری تأملی (ترکیب‌پژوهی شواهد تجربی) [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 81-102]
  • توسعه حرفه‌ای اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اثربخشی کارورزی در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 17-29]
  • توسعه حرفه‌ای مصورسازی شبکه موضوعی تولیدات علمی حوزه کارورزی معلمان: 1998-2022 [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 17-33]
  • توسعه حرفه‌ای معلمان بررسی تأثیر رهبری دانش بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه دوم شهر ایلام [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 47-69]

چ

  • چالش‌ها کارورزی در برنامه آموزش مهارت‎آموزان طرح استخدامی ماده 28 آموزش وپرورش؛ چالش‎ها و راهبردها [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 57-72]

خ

  • خرددرمانی تأثیر خرددرمانی بر خودشکوفایی معلمان با تحصیلات بالا [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
  • خلاقیت اثربخشی به‎ کارگیری روش شبیه‌سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]
  • خوابگاه واکاوی تجربیات زیسته دانشجویان از زندگی در خوابگاه‎های دانشجویی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]
  • خودشکوفایی تأثیر خرددرمانی بر خودشکوفایی معلمان با تحصیلات بالا [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
  • خودشناسی انسجامی بررسی‌ روابط ساختاری خودشناسی انسجامی، خود‌‌مهارگری و نیازهای بنیادین روان‌شناختی با نگرش شغلی معلمان ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 65-82]
  • خودمهارگری بررسی‌ روابط ساختاری خودشناسی انسجامی، خود‌‌مهارگری و نیازهای بنیادین روان‌شناختی با نگرش شغلی معلمان ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 65-82]

د

  • دانش ‏آموزان تأثیر روش تدریس به شیوه مشارکتی بر احساس تعلق به مدرسه و کیفیت کار گروهی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • دانشگاه فرهنگیان مروری بر تجربیات جهانی پیرامون کارورزی بین‌المللی دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی تجربیات زیسته دانشجویان از زندگی در خوابگاه‎های دانشجویی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]
  • دانشگاه فرهنگیان اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اثربخشی کارورزی در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 17-29]
  • دانشگاه فرهنگیان کارورزی در برنامه آموزش مهارت‎آموزان طرح استخدامی ماده 28 آموزش وپرورش؛ چالش‎ها و راهبردها [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 57-72]
  • دوره ابتدایی واکاوی تجربه زیسته مدیران و معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های طرح کارآمد (مدرسه توانمندساز) ارائه راهکارهایی برای غلبه بر چالش‌های آن [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 83-109]
  • دوره متوسطه شناسایی عوامل مؤثر بر روحیه شاد معلمان و تأثیرگذاری آن بر میزان یادگیری و انگیزه تحصیلی دانش‎ آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 73-86]

ر

  • راهبردها کارورزی در برنامه آموزش مهارت‎آموزان طرح استخدامی ماده 28 آموزش وپرورش؛ چالش‎ها و راهبردها [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 57-72]
  • رفتارغیراخلاقی نقش عدم امنیت شغلی و فرسودگی شغلی در پیش‌بینی رفتارهای غیراخلاقی در مدارس (مورد مطالعه: معلمان و کارکنان شهرستان زنجان) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]
  • رفتاری پیامدهای تربیتی و رفتاری یادگیری به شیوه کلاس معکوس: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 77-93]
  • رهبری اخلاق‌مدارانه بررسی رابطه رهبری اخلاق‏مدارانه مدیران با اشتیاق شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 71-79]
  • رهبری دانش بررسی تأثیر رهبری دانش بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه دوم شهر ایلام [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 47-69]
  • روایت‏نگاری تأملی تبیین ضرورت تربیت معلمان حرفه ‏ای با استفاده از روایت ‏نگاری تأملی (ترکیب‌پژوهی شواهد تجربی) [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 81-102]
  • روحیه شاد معلمان شناسایی عوامل مؤثر بر روحیه شاد معلمان و تأثیرگذاری آن بر میزان یادگیری و انگیزه تحصیلی دانش‎ آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 73-86]
  • رویکرد آدلری نگاهی تطبیقی به مبانی جامعه‎شناختی تربیت رسمی و عمومی سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد آدلری [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 51-63]

ز

  • زندگی دانشجویی واکاوی تجربیات زیسته دانشجویان از زندگی در خوابگاه‎های دانشجویی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان البرز) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 35-50]

س

  • سند تحوّل بنیادین نگاهی تطبیقی به مبانی جامعه‎شناختی تربیت رسمی و عمومی سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد آدلری [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 51-63]
  • سیره پیامبر اکرم (ص) بررسی اصول اخلاق حرفه‌ای معلم در سیره پیامبر اکرم (ص) [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 39-56]
  • سیستم پاسخ‌کلاسی بررسی کاربرد سیستم پاسخ کلاسی در یادگیری سیار: فراتحلیل کیفی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 87-104]

ش

  • شبکه موضوعی مصورسازی شبکه موضوعی تولیدات علمی حوزه کارورزی معلمان: 1998-2022 [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 17-33]
  • شبیه‌سازی اثربخشی به‎ کارگیری روش شبیه‌سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]
  • شهر ایلام بررسی تأثیر رهبری دانش بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه دوم شهر ایلام [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 47-69]
  • شهید قاسم سلیمانی تبیین و توسعه مؤلفه‌های حرفه‌ای معلم با تأکید بر اندیشه و سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 13-37]

ض

  • ضمن خدمت حضوری بررسی و مقایسه میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت مجازی و حضوری معلمان بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 31-45]
  • ضمن خدمت مجازی بررسی و مقایسه میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت مجازی و حضوری معلمان بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 31-45]

ط

  • طرح کارآمد واکاوی تجربه زیسته مدیران و معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های طرح کارآمد (مدرسه توانمندساز) ارائه راهکارهایی برای غلبه بر چالش‌های آن [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 83-109]

ظ

  • ظرفیت یادگیری سازمان بررسی تأثیر رهبری دانش بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه دوم شهر ایلام [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 47-69]

ع

  • علم‌سنجی مصورسازی شبکه موضوعی تولیدات علمی حوزه کارورزی معلمان: 1998-2022 [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 17-33]
  • عمل تأملی تبیین ضرورت تربیت معلمان حرفه ‏ای با استفاده از روایت ‏نگاری تأملی (ترکیب‌پژوهی شواهد تجربی) [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 81-102]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی به‎ کارگیری روش شبیه‌سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]

ف

  • فرسودگی شغلی نقش عدم امنیت شغلی و فرسودگی شغلی در پیش‌بینی رفتارهای غیراخلاقی در مدارس (مورد مطالعه: معلمان و کارکنان شهرستان زنجان) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]
  • فرسودگی شغلی ارائه مدل ساختاری رابطه نابرابری انگیزه‌ها و فرسودگی شغلی با نقش میانجی انگیزه درونی در میان معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 35-54]
  • فرصت‏ها و چالش‎ها واکاوی تجربه زیسته مدیران و معلمان از فرصت‌ها و چالش‌های طرح کارآمد (مدرسه توانمندساز) ارائه راهکارهایی برای غلبه بر چالش‌های آن [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 83-109]

ک

  • کارکنان و معلمان نقش عدم امنیت شغلی و فرسودگی شغلی در پیش‌بینی رفتارهای غیراخلاقی در مدارس (مورد مطالعه: معلمان و کارکنان شهرستان زنجان) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]
  • کارورزی اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر اثربخشی کارورزی در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان البرز [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 17-29]
  • کارورزی مصورسازی شبکه موضوعی تولیدات علمی حوزه کارورزی معلمان: 1998-2022 [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 17-33]
  • کارورزی کارورزی در برنامه آموزش مهارت‎آموزان طرح استخدامی ماده 28 آموزش وپرورش؛ چالش‎ها و راهبردها [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 57-72]
  • کارورزی بین‌المللی مروری بر تجربیات جهانی پیرامون کارورزی بین‌المللی دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • کرک پاتریک بررسی و مقایسه میزان اثربخشی آموزش‌های ضمن خدمت مجازی و حضوری معلمان بر اساس الگوی کرک پاتریک [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 31-45]
  • کلاس معکوس پیامدهای تربیتی و رفتاری یادگیری به شیوه کلاس معکوس: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 77-93]
  • کلیکر بررسی کاربرد سیستم پاسخ کلاسی در یادگیری سیار: فراتحلیل کیفی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 87-104]
  • کودکان با نیازهای ویژه پدیدارشناسی تجارب معلمان در آموزش مجازی ریاضی به کودکان با نیازهای ویژه [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 95-118]
  • کیفیت کار گروهی تأثیر روش تدریس به شیوه مشارکتی بر احساس تعلق به مدرسه و کیفیت کار گروهی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

م

  • مؤلفه‌های حرفه‌ای معلم تبیین و توسعه مؤلفه‌های حرفه‌ای معلم با تأکید بر اندیشه و سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 13-37]
  • مبانی جامعه‎شناختی نگاهی تطبیقی به مبانی جامعه‎شناختی تربیت رسمی و عمومی سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد آدلری [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 51-63]
  • متوسطه دوم بررسی تأثیر رهبری دانش بر توسعه حرفه‌ای معلمان با نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در مدارس متوسطه دوم شهر ایلام [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 47-69]
  • مدارس دوره ابتدایی اثربخشی به‎ کارگیری روش شبیه‌سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 1-12]
  • مدیران بررسی رابطه رهبری اخلاق‏مدارانه مدیران با اشتیاق شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 71-79]
  • معلم تبیین و توسعه مؤلفه‌های حرفه‌ای معلم با تأکید بر اندیشه و سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 13-37]
  • معلمان بررسی رابطه رهبری اخلاق‏مدارانه مدیران با اشتیاق شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 71-79]
  • معلمان با تحصیلات بالا تأثیر خرددرمانی بر خودشکوفایی معلمان با تحصیلات بالا [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 1-16]
  • معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه مدل ساختاری رابطه نابرابری انگیزه‌ها و فرسودگی شغلی با نقش میانجی انگیزه درونی در میان معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 35-54]

ن

  • ناامنی شغلی نقش عدم امنیت شغلی و فرسودگی شغلی در پیش‌بینی رفتارهای غیراخلاقی در مدارس (مورد مطالعه: معلمان و کارکنان شهرستان زنجان) [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 21-34]
  • نابرابری انگیزه‌ها ارائه مدل ساختاری رابطه نابرابری انگیزه‌ها و فرسودگی شغلی با نقش میانجی انگیزه درونی در میان معلمان فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 35-54]
  • نرم‏افزار پرده‏نگار مطالعه پدیدارشناسانه استفاده از نرم‌افزار پرده‌نگار (پاورپوینت) در آموزش زبان فارسی [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 55-75]
  • نقشه علمی مصورسازی شبکه موضوعی تولیدات علمی حوزه کارورزی معلمان: 1998-2022 [دوره 7، شماره 3، 1401، صفحه 17-33]
  • نگرش شغلی معلمان بررسی‌ روابط ساختاری خودشناسی انسجامی، خود‌‌مهارگری و نیازهای بنیادین روان‌شناختی با نگرش شغلی معلمان ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 65-82]
  • نیازهای بنیادین روان‌شناختی بررسی‌ روابط ساختاری خودشناسی انسجامی، خود‌‌مهارگری و نیازهای بنیادین روان‌شناختی با نگرش شغلی معلمان ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1401، صفحه 65-82]

ی

  • یادگیری شناسایی عوامل مؤثر بر روحیه شاد معلمان و تأثیرگذاری آن بر میزان یادگیری و انگیزه تحصیلی دانش‎ آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 73-86]
  • یادگیری سیار بررسی کاربرد سیستم پاسخ کلاسی در یادگیری سیار: فراتحلیل کیفی [دوره 7، شماره 4، 1401، صفحه 87-104]
  • یادگیری مشارکتی تأثیر روش تدریس به شیوه مشارکتی بر احساس تعلق به مدرسه و کیفیت کار گروهی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 7، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]